Începând cu data 18.05.2022, ora 00.00, până la finalizarea lucrărilor
de modernizare a prezentei aplicații, formularul de reclamații online
va putea fi utilizat de consumatori după următorul program:

• luni-vineri, între orele 8.00 - 22.00.

Măsura este necesară pentru ca lucrările începute să se poată derula
într-un termen optim și să se poată realiza testările necesare platformei
online, care să permită funcționarea ei în parametrii prevăzuți.




Vă rugăm să apelaţi la această modalitate numai după ce încercaţi să rezolvaţi amiabil problema cu operatorul economic care a comercializat produsul sau a prestat serviciul. În situaţia în care nu aţi ajuns la o înţelegere cu vânzătorul sau cu administratorul unităţii, atunci aveţi dreptul să depuneţi o reclamaţie. Reclamaţia sau sesizarea se face în nume personal. Reclamaţiile şi sesizările adresate ANPC pot fi depuse doar de către consumatori persoane fizice. Divergenţele între operatorii economici nu intră în sfera de competenţă a Autorităţii Naţionala pentru Protecţia Consumatorilor.
Daca doriți să aduceți completări unei reclamații deja depuse, vă rugăm să completați din nou formularul online de mai jos, menționând numărul reclamației la care adăugați detalii suplimentare.
Pentru operatorii economici cu sediul în afara României (în alte state membre ale EU, plus Norvegia, Islanda și Marea Britanie) sunteți rugați să vă adresați Centrului European al Consumatorilor din România accesând acest link. Pentru mai multe detalii, puteți consulta și această pagină.

Formular Reclamaţii

Datele dvs. pentru a putea fi contactat
Prenume*

Nume*
CNP*
CI (Serie, Numar)*
E-mail*
Telefon
Adresă* - Strada, Nr, (Bl,Et,Ap)
Adresă* - Judet resedinta dvs.


Datele de identificare ale comerciantului
Operator Economic (Denumire)*


CUI

Adresă Punct Lucru (Str, Nr)*


Judet Operator Economic*
 
Data achizitionării (zz.ll.aaaa)*
 
Modalitatea cumpararii
 
Birou Reclamatii*


Dovada adresarii operatorului economic*
Completati acest camp SAU atasati raspunsul operatorului in campul de mai jos


Detalii cu privire la aspectele reclamate*
Nu copiati din pagini web sau mail-uri. Puteti salva continut web sau mail intr-un fisier pdf

Pretentiile dumneavoastra*
Documente probatorii (dimensiune maxima 20Mb)
Atasati cel putin un document probatoriu. Fisierele acceptate sunt de tip imagine sau pdf
Factura / Bon Fiscal / Chitanta
Contract
 
Certificat de garantie
Dovada adresarii operatorului

 Va rugam NU atasati acelasi document de mai multe ori.
 Reclamatia/sesizarea dvs se rezolvă în termenul legal (conform prevederilor O.G. nr. 27/2002), cu conditia ca aceasta sa fie însotita de documente probatorii, respectiv factura fiscala, bon fiscal sau chitanta, contract, certificat de garantie sau alte documente, dupa caz.
 Pentru crearea unui fisier PDF din mai multe documente ale dvs puteti accesa acest link